Praca tymczasowa to zarówno dobry start, jak i opcja dla tych, którzy potrzebują zmiany. Jeśli nie wiesz dokładnie, w którą stronę chcesz iść to rozwiązanie specjalnie skrojone na miarę Twoich potrzeb.
Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom Klientów, a nasze rozwiązania dostosowujemy do wymagających realiów obecnego rynku pracy. Oferujemy szereg efektywnych i elastycznych usług z zakresu HR.
Inwork Sp z.o.o specjalizuje się w projektach HR na polskim rynku pracy. Dzięki wytrwałej pracy oraz ciągłemu rozwojowi budujemy zaufanie oraz silną pozycję na rynku.
Czy Twoja firma planuje zwiększyć zatrudnienie?
Obawiasz się, że Twoja firma nie znajdzie odpowiednich kandydatów?
Nie wiesz jak dotrzeć do odpowiednich kandydatów i następnie ich zatrudnić?
Twoje starania w pozyskiwaniu kandydatów nie przynoszą skutku?
Dobrze trafiłeś. Z nami znajdziesz odpowiedzi na te pytania, oraz gotowe rozwiązania!
Jak odbywa się współpraca?
Na podstawie analizy potrzeb i sugestii Klienta, dobieramy odpowiednie rozwiązania, takie jak: usługa rekrutacji hybrydowej, bądź usługa pracy tymczasowej. Takie podejście daje naszym Klientom dużą swobodę organizacyjną, oszczędność czasu i korzyści finansowe.
W przypadku wyboru usługi pracy tymczasowej po naszej stronie leży zapewnienie obsługi administracyjnej pracownika tymczasowego, począwszy od: jego pozyskania, zatrudnienia, rozliczenia oraz zrealizowania wynagrodzenia, skończywszy na zakończeniu współpracy z pracownikiem i wystawieniu świadectwa pracy. Odpowiednio dobrane umowy zleceń lub umowy o pracę tymczasową gwarantują niewielkie koszty zatrudnienia przy zachowaniu właściwego bezpieczeństwa pracy.
Jeśli Klient zdecyduje się na usługę rekrutacji hybrydowej, przeprowadzamy pełny proces rekrutacji i selekcji kandydatów z użyciem wielu nowoczesnych metod i narzędzi - również on-line. W zależności od oczekiwań wspieramy Klienta w wyborze odpowiedniego pracownika, już na wstępnym etapie rekrutacji. Rozumiemy jak ważne jest dla Klienta, aby pracownik dobrze zintegrował się z firmą, dlatego oferujemy wsparcie po zatrudnieniu kandydata, budowanie ścieżki kariery, planowanie szkoleń, wielopoziomową analizę profilu kandydata w organizacji.
Gwarantujemy Twojej firmie:
Usługa pracy tymczasowej
Nasi Klienci zadają sobie często takie pytania:
Jeśli choć jedno z pytań pojawia się w Twojej organizacji bez odpowiedzi, rozwiązaniem dla Ciebie jest usługa pracy tymczasowej. Jest to specyficzna forma zatrudnienia, która ma charakter okresowy i ma miejsce pomiędzy trzema podmiotami.
Praca tymczasowa – co to takiego?
Usługa pracy tymczasowej opiera się na współdziałaniu w ramach umowy trzech podmiotów:
Praca tymczasowa - korzyści:
Usługa pracy tymczasowej to przede wszystkim szereg korzyści jakie otrzymuje Klient:
Podsumowując, jeśli chcesz wyłącznie kierować bądź zarządzać pracownikami, ale nie chcesz, aby ograniczała Cię cała biurokracja związana z zatrudnieniem, pozyskiwaniem pracowników, obsługą, zadaniami kadrowo – płacowymi - to nasza usługa jest idealna dla Ciebie.
Tylko w 2018 roku za naszym pośrednictwem w całej Polsce znalazło zatrudnienie ponad 2300 pracowników tymczasowych.
Inwork Sp. z o.o. to wyspecjalizowana organizacja, która jest certyfikowaną agencją pracy tymczasowej. Działamy w pełni legalnie i zgodnie z polskim prawem, posiadamy numer wpisu do rejestru agencji zatrudnienia nr 14 007, oraz polisę ubezpieczeniową OC.
Szukasz pracownika? Zwróć się z tym do nas.
Zapewne nikt tak dobrze nie rozumie pracodawcy jak inny pracodawca? Bardzo dobrze wiemy, że proces rekrutacji i selekcji nowych pracowników nie jest zadaniem łatwym. Dziś, aby pozyskać naprawdę wartościowego pracownika z odpowiednimi kwalifikacjami, należy poświęcić wiele cennego czasu i wykazać się nie lada cierpliwością, a niejednokrotnie także „dobrym nosem”.
Nasi Klienci bardzo często żyją w przekonaniu, że proces rekrutacji to kompromis kwalifikacji i kompetencji pracownika w stosunku do jego oczekiwanego wynagrodzenia. Nasi rekruterzy posiadają wszechstronny warsztat doświadczeń i umiejętności, co również istotne – są bardzo dobrymi negocjatorami.
Usługa rekrutacji hybrydowej zapewnia naszym Klientom przede wszystkim:
1. Jaki jest koszt usługi pracy tymczasowej i od czego zależy?
Dopiero poznaniu oczekiwań i wytycznych pracodawcy, względem kandydatów, ale również warunków pracy i płacy jakie zapewnia Klient nowym pracownikom, jesteśmy w stanie oszacować wartość naszej oferty i docelowo szacunkowy koszt współpracy. Na wynagrodzenie składa się:
Naszą ofertę, zarazem kalkulację przedstawiamy zawsze w przejrzysty sposób, aby Klient wiedział wszystko o ponoszonych przez siebie kosztach oraz ich wpływie na wartość umowy.
2. Czym różni się usługa pracy tymczasowej od outsourcingu usługi?
Zacznijmy od tego, że Inwork nie oferuje outsourcingu usługi, lecz usługę pracy tymczasowej. Dla wielu Klientów różnice są niewidoczne na co dzień, jednak są istotne z punktu widzenia warunków współpracy. Outsourcing usługi to przede wszystkim oddelegowanie do zewnętrznej firmy całego procesu (A-Z) i oczekiwanie na wynik, natomiast usługa pracy tymczasowej jest jedynie mechanizmem wsparcia Klienta przeważnie w przypadku braku pracowników. W outsourcingu usługi firma zewnętrzna otrzymuje generalnie zlecone zadania i dla zlecającego nie ma znaczenia jakimi środkami, czy też zasobami je wykona. W naszym przypadku agencja pracy tymczasowej głównie wspiera Klienta, poprzez zapewnienie określonej ilości pracowników, którymi kieruje Klient. On też rozlicza ich z wykonanych zadań.
3. Jakie Klient ponosi koszty i kiedy, przy skorzystaniu z usługi rekrutacji hybrydowej?
Dla wielu naszych Klientów zaczynających współpracę z naszą agencją, usługa rekrutacji nie jest czymś nowym. Mają bardzo często nieprzyjemne doświadczenia, które polegały na ponoszeniu przez nich kosztów, w sytuacji, w której zrekrutowany pracownik, nie sprawdzał się na nowym stanowisku, lub po prostu z niego rezygnował.
Nasze podejście do współpracy jest zupełnie inne. Nasz Klient nie ponosi żadnych kosztów na początku współpracy, a jedynie niewielkie miesięczne w trakcie jej trwania - jeśli spełnione będą jego oczekiwania. Zakładamy na początku minimalny okres zatrudnienia kandydata u Klienta lub określoną ilość zadań jakie musi zrealizować nowo zatrudniony. Określamy dodatkowo cenę jednostkową za wykonane zadanie lub za obecność w pracy. To właśnie ta wartość jest kluczowa przy szacowaniu budżetu na rekrutację. Innymi słowy koszt rekrutacji hybrydowej jest rozłożony ma miesiące lub zadania, jeśli nowo zatrudniony przyczyni się do ich spełnienia. Klient w sposób proporcjonalny zapłaci nam wtedy za naszą usługę w niewielkich miesięcznych ratach. Jeśli natomiast pracownik nie wykonuje swoich zadań lub jest po prostu nie obecny w pracy, wtedy nasz Klient nie ponosi kosztu rekrutacji.
4. Od czego zaczynamy, jakie są koszty na starcie?
Na początku Klient nie ma żadnych kosztów, nie licząc czasu jaki Klient musi poświęcić na określenie wymagań stawianych kandydatom. Oczywiście my też na tym etapie wspieramy w tym Klientów. Niezależnie od wybranej usługi, podpisujemy z Klientem dedykowaną umowę ramową, która jest podstawą do formułowania zleceń. Umowa określa wzajemne relacje, zobowiązania pomiędzy Klientem a nami. Już po podpisaniu umowy przygotowujemy się do współpracy, dzięki czemu możemy szybciej i elastyczniej reagować na potrzeby Klienta.
Zasadniczo dopiero skierowanie zlecenia może stanowić podstawę do naliczenia kosztu współpracy, ale tylko wtedy, kiedy Klient otrzyma usługę zgodnie z swoimi oczekiwaniami.
Największą wartością naszej firmy jest Twoje zadowolenie, motywacja i chęć rozwoju. Staramy się wspierać Ciebie w podejmowaniu codziennych decyzji. Serdeczne zapraszamy do zapoznania się z informacjami skierowanymi dla pracowników firmy Inwork Sp. z o.o. . Regularnie publikujemy aktualności między innymi z zakresu prawa pracy.
Aby otrzymywać informację proszę skorzystać z formularza newsletter na dole strony. Zachęcamy również do odwiedzin profilu na Facebook oraz Linkedin.
W razie dodatkowych pytań służymy pomocą.
Prosimy o kontakt z konsultantem (numer telefonu bądź adres e-mail znajduje się w nagłówku umowy zlecenia, w przypadku umowy o pracę – w załączniku do umowy).
Pozostajemy do Państwa dyspozycji.
Zespół pracowników Inwork Sp. z o.o. .
Informacja o sposobie wnioskowania o zaświadczenia
1. Zgłoszenia o wystawienia zaświadczenia prosimy kierować wyłącznie mailowo na specjalny adres: kadry@inwork.pl
Uwaga! Prosimy o niewysyłanie wniosków na imienne @ pracowników Inwork
2. Wniosek powinien zawierać dane identyfikacyjne: Imię i nazwisko wnioskodawcy, PESEL wnioskodawcy, Pracodawca Użytkownik (Zakład, w którym wykonywana jest praca), Rodzaj umowy (umowa o pracę tymczasową, umowa zlecenie), Okres zatrudnienia, którego dotyczy wniosek, Zakres (jakie dane pracownik chce mieć na zaświadczeniu, rodzaj zaświadczenia), Kontakt telefoniczny, Adres do korespondencji, Czytelny, odręczny podpis wnioskodawcy.
3. Dla Państwa wygody przygotowaliśmy gotowy formularz wniosku, który można pobrać klikając w poniższy link.
4. Przyjmujemy także niestandardowe druki zaświadczeń (np. z banków, urzędów). Należy pamiętać, że urzędy / banki mogą oczekiwać podania danych na własnych wzorach. Upewnij się, że w Twoim przypadku tak nie jest. Wypełnione zaświadczenie będzie odesłane listem zwykłym do wnioskującego, chyba, że wnioskujący pisemnie udzieli zgody na wysłanie zaświadczenia pod adres instytucji czy banku.
5. Zaświadczenie zostanie wysyłane na wskazany adres.
6. Prosimy o dokładne i szczegółowe podawanie danych do wystawiania zaświadczeń, aby wykluczyć konieczność kilkukrotnego wystawiania zaświadczeń.
Więcej informacji można uzyskać pod numerem infolinii (32) 307 93 00
Zgłoszenia dotyczące wystawienia dokumentu związanego z zatrudnieniem, np. duplikatu umowy, duplikatu świadectwa pracy - prosimy kierować na adres: biuro@inwork.pl
Dla Państwa wygody przygotowaliśmy gotowy formularz, który można pobrać klikając w poniższy link.
Do kiedy pracodawca musi przekazać PIT pracownikowi?
W jaki sposób pracownik otrzyma PIT?
Pracownik nie otrzymał PIT?
Do kiedy pracownik ma czas rozliczyć się z fiskusem?
Kiedy pracownik nie otrzyma PIT?
Uwaga! Należy pamiętać, że jeśli jedyny dochód pracownik otrzymał w styczniu za pracę w grudniu (np. pracownik wykonywał pracę w grudniu 2018 r, a wypłata wynagrodzenia związana z pracą nastąpiła w styczniu 2019 r), nie uzyska deklaracji PIT od pracodawcy w roku 2019, lecz w roku kolejnym - 2020 roku.
Szanowny Kandydacie!
Jeśli trafiłeś na naszą stronę internetową to znak, że poszukujesz nowej pracy. Dobrze się składa, bo u nas każdego dnia możesz uzyskać wiele interesujących i wartych uwagi ofert pracy.
Oferty, które znajdziesz dzięki nam dotyczą niemal wszystkich branż.
Jesteś fachowcem i szukasz nowego miejsca pracy?
Chcesz sprawdzić się w nowej roli, szukasz wyzwań zawodowych?
A może jesteś świeżo upieczonym absolwentem uczelni wyższej i szukasz pierwszej pracy?
Ten portal to idealne miejsce dla Ciebie. Tutaj masz szansę rozpocząć, albo rozwinąć swoją karierę zawodową.
1.Co to jest praca tymczasowa?
To elastyczna forma zatrudnienia. Praca na takiej zasadzie polega na: pracownik formalnie zatrudniony jest przez agencję pracy - Inwork, a swoje obowiązki wykonuje u pracodawcy, z którym agencja współpracuje. Oznacza to, że taka forma współpracy nie łączy bezpośrednio pracowników z pracodawcą – użytkownikiem, a jedynie agencją pracy, która przez określony czas jest pracodawcą dla pracownika.
2. Kim jest pracodawca-użytkownik?
To podmiot, na rzecz którego (i u którego) pracownik tymczasowy wykonuje pracę. Innymi słowy, to użytkownik, do którego Inwork deleguje pracownika.
3. Kto właściwie jest moim pracodawcą?
W przypadku pracy tymczasowej formalnym pracodawcą zawsze jest agencja pracy Inwork. To agencja wypłaca wynagrodzenie. Osoba poszukująca pracy, zawiera z agencją pracy umowę zlecenie lub umowę o pracę tymczasową, jednak zadania przewidziane w tejże umowie wykonuje nie w siedzibie agencji, ale na rzecz i pod kierownictwem innego podmiotu: pracodawcy - użytkownika, do którego jest kierowana.
4. Czy pośrednictwo pracy jest odpłatne?
Zgodnie z obowiązującym prawem – NIE. Agencja pracy Inwork nie pobiera od pracowników żadnych opłat – ani za zarejestrowanie się w bazie potencjalnych pracowników, ani za pomoc w znalezieniu pracy, za zatrudnienie włącznie.
5. Jak długo czeka się na ofertę pracy?
Czas oczekiwania na ofertę jest trudny do sprecyzowania. Wszystko zależy od sytuacji jaka panuje na rynku pracy, czyli aktualnego zapotrzebowania poszczególnych pracodawców-użytkowników. Zdarza się jednak, że osoby zgłaszające się do Inwork zaczynają pracę od razu. Kluczowe może okazać się tutaj CV kandydata. Dlatego zachęcamy do rzetelnego przygotowania informacji o sobie i zawarcia ich w CV.
6. Jak powinno wyglądać poprawne CV?
Spotykamy się z wieloma wariantami tego dokumentu, nie ograniczamy Państwa do wyboru jednego z nich. Zasadniczo jednak CV powinno zawierać zawsze: dane osobowe i kontaktowe, opis wykształcenia i uprawnień, doświadczenie zawodowe, opis umiejętności i kompetencji. Informacje prosimy układać chronologicznie od najnowszych do najstarszych. Kluczowe może okazać się wyrażenie zgody na udział w rekrutacji, poprzez zamieszczenie odpowiedniej klauzuli ochrony danych osobowych zgodnie z RODO.
7. W jaki sposób mogę przekazać agencji swoje CV?
Wystarczy zaaplikować na jedną z naszych ofert pracy.
8. Jeśli żadna z obecnie prowadzonych rekrutacji Inwork Sp. z o.o. nie spełnia jednak Państwa oczekiwań lub chcieli by Państwo przekazać nam swoje CV do udziału w przyszłych rekrutacjach, prosimy o skorzystanie z poniższego linku:
Jeśli link nie jest u Państwa aktywny, prosimy o wklejenie jego zawartości do przeglądarki www.
9. Czy okres pracy na umowę o pracę tymczasową liczy się do stażu pracy?
Tak, jak każda umowa o pracę.
10. Jak długo mogę pracować u jednego pracodawcy - użytkownika?
Tę kwestię określa Ustawa z dnia 9 lipca 2003r. o zatrudnianiu pracowników tymczasowych z późniejszymi zmianami. Łączny czas pracy tymczasowej na rzecz tego samego pracodawcy-użytkownika nie może przekroczyć 18 miesięcy w okresie obejmującym 36 kolejnych miesięcy.
Do okresu zatrudnienia wlicza się wszystkie okresy oddelegowania pracownika od tego samego pracodawcy użytkownika, nie jest wymagana ciągłość zatrudnienia.
11. Czy pracownikowi tymczasowemu przysługuje urlop?
Tak, każdemu pracownikowi tymczasowemu zatrudnionemu na umowę o pracę przysługuje urlop w wymiarze 2 dni za każdy miesiąc pozostawania w dyspozycji jednego pracodawcy użytkownika.
12. Jak wygląda proces rekrutacji pracownika tymczasowego?
Wystarczy zaaplikować na jedną z naszych ofert pracy lub po prostu przesłać nam swoje CV. W zależności od oferty jaką jest zainteresowany pracownik, pierwszym etapem może być rozmowa kwalifikacyjna w agencji lub bezpośrednio u pracodawcy użytkownika. W niektórych sytuacjach rozmowy kwalifikacyjne uzupełniane są o zadania praktyczne, testy itp. Wszystko po to, aby lepiej rozpoznać kompetencje i ocenić kwalifikacje kandydata do pracy na danym stanowisku. Jeśli kandydat spełni oczekiwania pracodawcy - użytkownika, otrzymuje ofertę pracy, podpisuje umowę, rozpoczyna pracę. Cały proces rekrutacyjny trwa od kilku godzin do kilku dni.
13. Jakimi rodzajami ubezpieczenia objęty jest Pracownik Tymczasowy?
Inwork zapewnia pełen pakiet ubezpieczeń społecznych (emerytalne, rentowe, chorobowe i wypadkowe) oraz ubezpieczenie zdrowotne. Dodatkowo oferujemy pracownikom możliwość skorzystania z odpłatnego dodatkowego ubezpieczenia grupowego na życie (bardzo atrakcyjne warunki), współfinansowanego przez pracodawcę. Po więcej informacji w tym zakresie zapraszamy na infolinię (32) 307 93 00
14. Ile można zarobić pracując za pośrednictwem Inwork?
Wysokość wynagrodzenia zależy od wielu czynników. Na przykład od wykształcenia kandydata, doświadczenia zawodowego, dyspozycyjności i kwalifikacji. Zgodnie z obowiązującymi przepisami wysokość wynagrodzenia pracownika tymczasowego zależy od uposażenia, jakie na danym stanowisku przewiduje pracodawca-użytkownik.
15. Jak wygląda rozwiązanie umowy?
Rozwiązanie umowy o pracę tymczasową jest możliwe przy zachowaniu okresu wypowiedzenia. W przypadku umów zawieranych na okres do 14 dni obowiązuje 3-dniowy okres wypowiedzenia, w przypadku umów powyżej 14 dni – okres wypowiedzenia wydłuża się do 7 dni. W szczególnych przypadkach możliwe jest rozwiązanie umowy za porozumieniem obu stron.
Mamy nadzieję, że choć w małym stopniu rozwialiśmy Państwa wątpliwości. W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z naszą infolinią (32) 307 93 00
ul. Kasprzaka 76
41-303 Dąbrowa Górnicza
NIP 6342858462
REGON 146531862
KRS 0000450165
Infolinia
tel. 32 307 93 00
biuro@inwork.pl
Dział rekrutacji
hr@inwork.pl
Dział sprzedaży usług